
Ngjarja tragjike në Klos, dalin pamjet nga momenti i gjetjes së trupit të pajetë të Ardit Beshirit
ardit beshiri KLOS- Trupi i 29-vjeçarit, Ardit Beshiri është gjetur ditën e sotme pas gjashtë ditësh kërkimesh intens...
ardit beshiri KLOS- Trupi i 29-vjeçarit, Ardit Beshiri është gjetur ditën e sotme pas gjashtë ditësh kërkimesh intens...
SHBA- Filmi i ri në Netflix-it me buxhet të lartë është 'The Electric State' me Millie Bobby Brown dhe Chris Pratt. Ai është një nga filmat më të shtrenjtë të realizuar ndonjëherë dhe megjithëse menjëherë kryesoi listat e biletave, kritikët e kanë quajtur atë një katastrofë monumentale. Kritikët nuk patën një reagim shumë pozitiv ndaj filmit 'The Electric State'.
The Sunday Times e përshkruan filmin si një dhimbje të paqartë në sy dhe mërzinë e fundit.
“Është e lëmuar, por jashtëzakonisht e pashpirt”, deklaroi Hollywood Reporter.
Ndërsa New York Times e quajti atë të çuditshme dhe thjesht budallllëk duke theksuar buxhetin e tij, duke e quajtur atë mënyra më banale që mund të shpenzosh 320 milionë dollarë. Përshkrimi vazhdoi duke e quajtur atë si filmin si një djall i sterilizuar artistikisht, i dezinfektuar, një humbje parash dhe kohe.
Empire tha se ishte e lehtë për t’u parë dhe vlente tre yje, ndërsa The Telegraph i dha katër yje trajtimit Spielbergian. Në përgjithësi, rezultati i tij Rotten Tomatoes prej 15 përqind është shumë i dobët, veçanërisht duke pasur parasysh buxhetin. Netflix nuk e ka konfirmuar shumën e saktë të investuar në prodhim, megjithatë, shifra e përmendur shpesh prej 320 milionë dollarësh bën atë filmin më të shtrenjtë të transmetimit ndonjëherë.
'The Electric State' është një film retro-futurist i vendosur në vitet ’90. Aty luan Millie Bobby Brown në rolin e Michelle, një adoleshente jetime që nis një udhëtim në kërkim të vëllait të saj të humbur prej kohësh, Christopher, pas një kryengritjeje roboti. Asaj i bashkohet në udhëtimin e saj një kontrabandist i quajtur Keats (Chris Pratt) dhe ndihmësi i tij, një robot i quajtur Herman. Filmi bazohet në një roman grafik nga Simon Stålenhag, megjithëse disa kritikë kanë theksuar se Netflix e ka humbur pikën e librit në lidhje me rreziqet e një shoqërie konsumiste të varur nga teknologjia.
SHBA- Industria e luksit ka humbur shkëlqimin, shkruan The Economist. Ngadalësimi i ekonomisë kineze dhe kriza e kostos së jetesës n&...
TIRANA- Vlera e kredive të fshira nga sektori bankar u rrit vitin e kaluar. Sipas të dhënave nga Banka e Shqipërisë gjatë vitit ...
TIRANË- Vendet e Rajonit kanë vijuar me rritje të fortë të pagave, edhe pse produktiviteti i punës nuk po ecën me të n...
TIRANA- Deklarata e Stabilitetit Financiar për 6-mujorin e dytë 2024 vlerëson se ecuria e sektorit financiar ishte pozitive, por ndërkoh&e...