
Giro d'Italia 2025 në Shqipëri/ Media italiane: Loja politike që po luhet pas shpinës së çiklistëve është e qartë...
rama, meloni ITALI- Giro d'Italia 2025 fillon në Shqipëri. Fakti që fillimi dhe tre fazat e para të Giro d'Italia do të...
rama, meloni ITALI- Giro d'Italia 2025 fillon në Shqipëri. Fakti që fillimi dhe tre fazat e para të Giro d'Italia do të...
SHBA- Fushata më e fundit e marketingut nga marka e veshjeve SKIMS, e themeluar nga Kim Kardashian, ka nxitur reagime të shumta nga publiku. Një tullumbace gjigante në formën e yllit të reality-show-t, e veshur me bikini dhe e vendosur horizontalisht në mes të Times Square në New York, ka bërë që fansat të shprehin mendime të ndara.
Disa e kanë cilësuar si të frikshme dhe të çuditshme, ndërsa të tjerë e kanë kritikuar për paraqitjen joreale të trupit të një gruaje.
“Ja, ka fëmijë përreth. Kjo nuk është ajo,” shkroi një komentues, ndërsa një tjetër tha se e donte SKIMS, por kjo është kaq e tmerrshme.
Megjithëse fushatat e markës kanë qenë shpesh provokuese dhe inovative, kjo duket se ka ndarë opinionin publik. Disa e shohin si një sukses të madh për tërheqjen e vëmendjes, ndërsa të tjerë e konsiderojnë një strategji të dështuar marketingu.
SHBA- Industria e luksit ka humbur shkëlqimin, shkruan The Economist. Ngadalësimi i ekonomisë kineze dhe kriza e kostos së jetesës n&...
TIRANA- Vlera e kredive të fshira nga sektori bankar u rrit vitin e kaluar. Sipas të dhënave nga Banka e Shqipërisë gjatë vitit ...
TIRANË- Vendet e Rajonit kanë vijuar me rritje të fortë të pagave, edhe pse produktiviteti i punës nuk po ecën me të n...
TIRANA- Deklarata e Stabilitetit Financiar për 6-mujorin e dytë 2024 vlerëson se ecuria e sektorit financiar ishte pozitive, por ndërkoh&e...